Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Yvette Bossink - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Yvette Bossink - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

29 Augustus 2013 | Nederland, Albergen

Check, check, dubbel check. Op deze manier ren ik de laatste week als kip zonder kop door het huis. Wat neemt een mens mee als je voor 5 maanden weggaat? Ongeveer driekwart van mijn kledingkast zat al in m'n koffer toen ik de helft er wegens ruimtegebrek weer uit kon halen. Maar m'n koffers staan nu zo goed als klaar voor vertrek en ik hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten..

In december vorig jaar begon ik langzaam te dromen over een stage in het buitenland. Nu, 8 maanden later, wordt die droom werkelijkheid. Morgen vertrek ik voor 5 maanden naar Curaçao. De maanden van voorbereidingen gingen gelukkig snel voorbij en zijn vrij soepel verlopen.

Gelukkig hoef ik morgen de vlucht niet helemaal alleen door te maken. Verschillende studenten vliegen tegelijk met mij en met een aantal van hen ga ik samen inchecken zodat we bij elkaar kunnen zitten. Gelukkig maar, want ik ben bang dat ik na een vlucht van 10uur uit verveling tegen mezelf begin te praten.

Vorige week zaterdag heb ik op mijn afscheidsfeestje veel leuke en lieve kado's gekregen die allemaal in m'n koffer zitten. Ook alle kaartjes en foto's gaan mee als wanddecoratie. Wat heb ik geweldige vrienden en familie! Dankjulliewel voor de fantastische kado's en de lieve woorden.

Hoewel ik jullie allemaal ontzettend ga missen heb ik ook erg veel zin in het avontuur dat mij te wachten staat. Morgen om 11.45 vertrekt mijn vliegtuig, waarna ik na een vlucht van ongeveer 10uur voet zal zetten op Curaçaose bodem. Ik zal proberen jullie niet al te jaloers te maken met mijn verhalen en foto's (alvast excuses want waarschijnlijk gaat me dat niet lukken :P).

Lieve vrienden, tot over 5 maanden!!

Liefs en een hele dikke knuffel
Yvette

  • 29 Augustus 2013 - 21:20

    Aaf:

    Yv super super veel succes en plezier. Geniet van al die tijd daar.
    Het gaat vast helemaal goed komen.
    Mocht je een inzinking hebben denk en kijk dan aan alle leuke en lieve foto's berichtjes en cadeautjes die je hebt meegenomen en aan al die lieve mensen die je weer opwachten als je tetug komt.

    Yv heb plezier blijf jezelf en dan komt het goed.
    Ik vind super vet dat je dit doet!!!

    Dikke knuffel van my!

  • 29 Augustus 2013 - 21:59

    Markenkarin:

    Hey Yvette,

    Gaat helemaal goed komen met jou. Je wordt goed begeleid morgen op weg naar schiphol hoor ik. Slaap nog maar lekker in je eigen bed en dan kan het avontuur beginnen. We houden het in de gaten wat je allemaal onderneemt. En ja, we zullen hier vast jaloers zijn op de foto's die je gaat maken, haha.
    Geniet!!!!!
    Veel liefs van Mark, Karin, Silke en Tim

  • 29 Augustus 2013 - 22:26

    Marloes:

    Lieve Yvette,
    Goede reis gewenst morgen, niet te veel traantjes hoor want Bertus heeft vast geen zakdoek bij zich (haha). Jij gaat naar de zon terwijl hier de herfst voor de deur staat. Regen en een gure wind is ons deel, zon zee en cocktails de jouwe.

    Slaap lekker nog vannacht in je eigen bedje, laat je nog even verwennen door de familie.

    Have fun en wij zijn benieuwd naar je avonturen en foto's.
    Liefs Marloes, Frank & Sara

  • 29 Augustus 2013 - 22:38

    Merel:

    Ha vriendinnetje!

    Niks aan toen je hier vanmiddag weg reed, daar gaat de wekelijkse gezelligheid..
    En liters thee niet te vergeten :p dus je snapt wel dat ik baalde als een stekker maar weet je
    ook dat ik je dit avontuur ontzettend gun!!! Dus geniet er donders van en nogmaals
    super veel plezier gewenst! :D
    Heb al genoten van je 1e reisverslag, dus kom maar op met die anderen ;)
    We skypen, zorg ervoor dat Marlou dat installeert :p hehe!!!!!

    Johoooooo! Kussie uit haarbig ook namens John ;)

  • 30 Augustus 2013 - 10:04

    Nely:

    Hallo Yvette,

    Heel veel plezier en geniet ervan! we zullen je verslagen volgen. Ben heel benieuwd hoe je het daar vindt.

    Liefs Nely (en ook van Huub)

  • 03 September 2013 - 09:33

    Inge:

    Yvv!! Wat een super leuk eerste verslag!!
    Erg benieuwd naar de rest, maar eerst zie ik je zaterdag!!!! hihi..

    succes morgen op je eerste stage dag!

    xxx liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Albergen

Yvette

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 10352

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 25 Januari 2014

Stage in Curaçao

Landen bezocht: